23 Mart 2009 Pazartesi

Kuskus

hashaslı guzel günler diliyorum sana nefse yenik düşmek acıtmıyormu canını benimkini acıtırken sen nasıl kokmuyorsun kendine acı kokarmı dersin sen sence hiçbirşey kokmaz hiçbirşey ayıp hiçbirşey kutsal sensiz bir hayat dilemek ne kadar bencilce olabilir tıpkı gideceğim yer nekadar uzak olabilir ki kendimin bile ücrasında yaşayan ben için diyen ismet özelvari söylüyorum bunu burda işte tam burada durup kendikendine konuşur gibi yazmak beynimin dizginlerini laptopun eline verip onu elimden çıkan komutlara ışık hızında mahkum etmek ve fonda çalan soner arıcanın bumu sevda bu nasıl aşk şarkısında hiç durmadan dinlenmeden tökezlemeden yazmak ve bu harflerin muhteşem ahenki akıcılığı mayiliği gümüşsü değilde neydi o renk durup düşünememki telefonu gürültü ederek kapandı ben neden yazıyorum bunları sence tuzakmıyım olabilirim bu koku resmen kokuyor badana kokusuyla bitişince hiç tatlı olmadılar bu ne yazıyor böyle manyakmı duyuyorum evet evet konuşuyorsun hatta küfediyorsun konsantrem bozuldu tırıs gidemiyorum tökez oldum ha ha köstek sen olsan gerek takırtılar nekadar tatlı bir mırıltı ninni hatta huzur bugun birkez daha nefret ettim ekrana bakmadan yazınca sanki kendim yazmamış gibi okuyacağım bu kuskus yazıyı resmen kustum birisi okursa kokacak off yorulmadım nezaman yorulacağım ben yorulacakmıyım bilecekmiyim bu ses de kokuyor neden kokuyor herşeyi kokuyor ben miyim kokan kokoş olan oyken neden ben haklılık yada haksızlık mevzusu değilken olay nasılda kokoşluğunun kurbanı etti olayı bön bön bakışları müslümancamıydı misal yada neydi o kelime kıstass evett kıstas ben değildim kıstas kurandı kıstas müslümanlıktı bende taşıyacağım taşımazsam kaba ve duyarsız olacağım fakat o bana sormadan yaptığı yada canı isteyipte başlattığı için değil bu elleri izlerken rahatlıyorum nakış işler gibi mayk seni şimdi anlıyorum rahatlamak bu olsa gerek.

5 Ocak '08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder